-->

Type something and hit enter

On
 Τη Δευτέρα έλαβα το δώρο μου από τη μυστική ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας! Μου το έστειλε η Dimi από το Aussi Dimi Decoupage και είναι αυτό το χριστουγεννιάτικο πιάτο που βλέπετε στη φωτογραφία! (Αν θέλετε να μάθετε σε ποιον έστειλα εγώ δώρο και τι ήταν αυτό κάντε κλικ εδώ)
Οι εκπλήξεις όμως δε σταμάτησαν τη Δευτέρα καθώς την επόμενη μέρα με περίμενε ένα ακόμα πακετάκι με το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο στολίδι από την Κάτια, αναμνηστικό για τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!
Dimi,Κάτια, σας ευχαριστώ πάρα πολύ !

Σας είχα υποσχεθεί υλικό από το προηγούμενο σεμινάριο, επειδή όμως με πρόλαβαν τα κορίτσια με τα δώρα τους , που δε μπορούσα να μη μοιραστώ μαζί σας, θα σας δείξω τι φτιάξαμε την προηγούμενη φορά μέσα στις επόμενες μέρες μαζί με αυτά που θα φτιάξουμε σήμερα στο σεμινάριο!
Το ραντεβού μας είναι στις 6μμ! Σας περιμένω!



8 Comments

avatar

Καλησπέρα Δεσποινάκι!!!
Τι όμορφα δώρα!!!!Μπράβο σου φίλη μου!!!
Και του χρόνου με υγεία!!!
Φιλάκια πολλά!!!

avatar

Καλώς τα δέχθηκες!!!!!Υπέροχα όλα!!!

avatar

Τέλεια τα δωράκια! Να τα χαρείς... και σε άλλα με υγεία! Φιλιά.

avatar

Kαλησπέρα Δέσποινα!Χαίρομαι πού σού άρεσε!!Υπέροχο καί τό δωράκι τής Κάτιας!Νά τά χαρής, καί τού χρόνου φίλη μου!Χάρηκα πού συμμετείχα στόν διαγωνισμό τής Μαριλένας!Καλό βράδυ!Φιλιά!!

avatar

Πολύ όμορφα δωράκια
Φιλάκια ...

avatar

Αχ, τί ωραία ιδέα αυτή η μυστική ανταλλαγή!!! Ωραιότατο και το στολίδι! Πάντα τέτοια!

avatar

Οουάου. Πολύ ωραία δώρα πήρες. Κι εγώ έλαβα ένα πολύ όμορφο κολιέ. Οσο για το δικό μου δώρο θα φτάσει σύντομα.... και περιμένω κι από την Κάτια! Τρελά κέφια τα ΕΛΤΑ!χιχι! Callie by Anthomeli

avatar

@Μαριλένα, και του χρόνου! Σ΄ έυχαριστούμε για την ιδέα και οργάνωση της ανταλλαγής!
@Αρμονία,να'σαι καλά! Εύχομαι όλοι να λάβουμε δώρα καρδιάς φέτος!
@Funky Monkey, σ'ευχαριστώ πολύ!Φιλιά κι από μένα!
@DIMI , και του χρόνου να'μαστε καλά!
@Μαρία Έλενα, μακάρι να βρεθεί ένας αγγελιοφόρος που θα φέρει σε όλους όμορφα μαντάτα αυτές τις γιορτές!
@Ευγενία, μακάρι! Να έρθει χαρά σε όλους μας!Δώρα και Ομορφιές!
@Kathycalie,έρχομαι να το δω, άσε τα ΕΛΤΑ πανηγύρι πρέπει να'χουν! Έχω στείλει πόσα και δεν έχω τελειώσει ακόμα!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment