-->

Type something and hit enter

On
 Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας χτες στα γενέθλιά μου! Με συγκινήσατε πολύ!
Γι'αυτό και θα σας κεράσω από την τούρτα μου! Όχι, δεν την έφτιαξα εγώ, είναι δώρο αγαπημένης φίλης! Ελπίζω να σας αρέσει!
Συνεχίζω τώρα με τις ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα και τα υπόλοιπα γλυκά που έφτιαξα.
Κατ'αρχήν Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια. Δοκίμασα αυτή τη συνταγή με τη διαφορά ότι έβαλα παραπάνω αλεύρι και αντί για βανίλια έβαλα άρωμα λεμονιού και πορτοκαλιού. Το γλάσο είναι αυτό εδώ . Τα μπισκότα μου άρεσαν πολύ σαν γεύση (αν και δεν ήταν τραγανά μπισκότα) και το γλάσο δουλευόταν μια χαρά, αλλά η ζύμη δε με ενθουσίασε, θεωρώ ότι παίρνει παραπάνω αλεύρι, ακόμα πιο πολύ κι απ'\αυτό που έβαλα για να μπορούν τα μπισκότα να διατηρήσουν το σχήμα τους. Εξάλλου είναι μπισκότα και όχι soft cookies όπως αυτά με τη σοκολάτα. Τέλος πάντων, για πρώτη φορά καλά είναι! Αν προλάβω πριν τις γιορτές θέλω να φτιάξω και αυτά εδώ που πραγματικά μυρίζουν Χριστούγεννα!
Τέλος έφτιαξα αυτά τα πανεύκολα νηστίσιμα σοκολατάκια-βραχάκια που είδα στη μικρή κουζίνα τα οποία είναι και οικονομικά και μπορούν άνετα να σας εκπροσωπήσουν σε μια επίσκεψη. Φυσικά μπορείτε να τα κάνετε και αρτύσιμα (με κουβερτούρα γάλακτος, ακόμα και λευκή). Με 400 γρ σοκολάτας φτιάχνετε ένα τέτοιο κουτάκι όπως της φωτογραφίας.
Εσείς τι φτιάχνετε αυτές τις μέρες; Υποθέτω ότι μελομακάρονα και κουραμπιέδες θα έχουν την τιμητική τους, αλλά όπως σας έχω πει εγώ δεν τα προτιμώ και γι'αυτό δεν τα φτιάχνω. Ωστόσο αν θέλετε μια γιαλαντζί συνταγή για μελομακάρονα θα τη βρείτε στο προσωπικό μου ιστολόγιο. Εχει γέλιο πιστέψτε με! Στην ουσία περιγράφω πώς φτιάχναμε μελομακάρονα όταν ήμουν μικρή με τη γιαγιά μου. Και που είναι το αστείο, θα μου πείτε; Διαβάστε τη γιαλαντζί συνταγή για να καταλάβετε!
Καλές Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες στην κουζίνα και όχι μόνο!






Y.Γ.2 Το τελευταίο σεμινάριο για το 2012 θα γίνει την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012 στις 6μμ.

Θα συνεχίσουμε τα μαθήματά μας την Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013! Σας περιμένουμε !!!

5 Comments

avatar

ν αγλυκαθουμε και λιγο μπραβο σου

avatar

Απίστευτη η γιαγιά!!
Μου θυμίζει την μάνα μου που πάλευε μια μέρα με τις ζύμες..και νευρίαζα να χτυπώ τα καρύδια στο μεταλλικό γουδί!

Φιλιά μελωμένα!

avatar

Όμορφα τα γλυκά σου
Φιλάκια ...

avatar

Πολύ γλυκά τα γλυκάκια σου...!!!! Και το υ χρόνου να είσαι γερή να μας γλυκάνεις!!! Καλή εβδομάδα!!!

avatar

@ο παρατηρητής, γιατί όχι πολύ; το χρειαζόμαστε!
@Γιαγιά Αντιγόνη, έτσι είναι οι μαμαδογιαγιάδες!Μοναδικές!
@Μαρία Έλενα, σ'ευχαριστώ!!!
@Kiki,καλή βδομάδα κι από μένα!Και του χρόνου!!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment