-->

Type something and hit enter

On
Αγαπημένες, μου λείψατε πολύ, δεν είχα χρόνο ούτε καν για να κάνω ανάρτηση για καλή χρονιά! Ταλαιπωρήθηκα από απανωτές ιώσεις, έτρεχα με τα σεμινάρια, είπα να αφιερώσω λίγο χρόνο και στο beauty blog που διατηρώ από το 2009 κι έτσι μπήκε ο Φλεβάρης κι εγώ δεν έχω κάνει ούτε μια ανάρτηση τη νέα χρονιά ! Σας σκέφτομαι όμως και ετοιμάζω διάφορα για το αγαπημένο μου μπλογκοσπιτάκι που δε θέλω να το αφήσω ξανά παραμελημένο!
Σας ετοιμάζω θεματικά link parties, giveaways, videos και πολλά άλλα που υπόσχομαι να βρω χρόνο να ανεβάσω το συντομότερο!
Μέχρι τότε μπορείτε να βλέπετε τα νέα μου στο facebook όπου έχω πιο ενεργή παρουσία.
Για την ώρα θα σας πω τα νέα που μεσολάβησαν όλον αυτό τον καιρό που έλειπα καθώς και με τι νέο ασχολήθηκα.

  •  Στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή της Χεν Κομοτηνής ήμουν ανάμεσα στους χορηγούς των δώρων και στη φωτογραφία βλέπετε την τυχερή κυρία που κέρδισε το κερί που είχα φιλοτεχνήσει και σας είχα δείξει παλιότερα κάποιο παρόμοιο εδώ. Δεν φαίνεται τόσο καλά στη φωτογραφία αλλά είναι διπλό κερί δηλαδή κέρινη θήκη με κερί στο εσωτερικό.
  • Ένα από τα δημιουργήματα μου, κόσμημα αυτή τη φορά μπορείτε να διεκδικήσετε κι εσείς αν πάρετε μέρος στο Giveaway που διοργανώνω σε συνεργασία με τo blog From Pg with love. Μπορεί να είστε εξίσου τυχερές με την κυρία της φωτογραφίας, ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα του χαμογελάσει η τύχη, οπότε πάρτε μέρος τώρα!!!
  • Ασχολήθηκα πολύ με τη ζαχαρόπαστα! Ω,ναι, παρακάτω μπορείτε να δείτε τις προσπάθειές μου,νομίζω ότι για αρχάρια τα πήγα καλά! Πείτε μου τη γνώμη σας στα σχόλια!Αν σας άρεσαν και θέλετε κάποια συνταγή πείτε μου να σας δώσω τα λινκ!Όπως βλέπετε έφτιαξα και τούρτες,(η μία δίπατη), και cupcakes !


  • .Συνεχίζω τα σεμινάρια στη Χεν Κομοτηνής, είμαστε ήδη στον 4ο κύκλο και ασχολούμαστε με μινιατούρες φαγητών όπως θα δείτε στο πρόγραμμα που ακολουθεί. Στον κύκλο του Μαρτίου θα ασχοληθούμε με λουλούδια της άνοιξης και πασχαλινές δημιουργίες από πολυμερικό πηλό. Στον τρίτο κύκλο (δλδ τον Ιανουάριο)ασχοληθήκαμε με γλυκά, συνδυάσαμε τον πηλό με φελλό και φτιάξαμε μόνες μας λιπ μπαλμ αλλά αυτά θα σας τα γράψω αναλυτικά στον απολογισμό του κύκλου, για την ώρα πάρτε μια γεύση εδώ


 Ελπίζω να μη σας κούρασα! Θα επανέλθω σύντομα, promise!

5 Comments

avatar

Καλως σε βρηκα ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!! Εγω ειμαι σχετικα καινουργια στο χωρο θα χαρω να περασης απο το σπιτακι μου που λεγεται το στεκι της σοφιας!!! οι δημιουργιες σου μου αρεσαν πολυ!!! σε φιλω!!!

avatar

αλώς μας ξαναρθες!Καλή εβδομάδα!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment