-->

Type something and hit enter

On
Το σημερινό ποστ είναι ένα ποστ που χρωστάω στις συντεχνίτισσές μου και ειδικά στην ταλαντούχα Efi Karavosiani  που ήταν η πρώτη που με προέτρεψε να το γράψω.
Η αρχή θα σας φανεί εντελώς άσχετη, αλλά τι να κάνουμε, έτσι προκύπτουν οι ιδέες, συνειρμικά!
Πάμε να δούμε πώς μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω Χριστουγεννιάτικες θήκες για ρεσώ από πολυμερικό πηλό

  • Λοιπόν, εγώ γενικά είμαι κατά της χρήσης κουπ πατ και καλουπιών όταν δουλεύουμε με πολυμερικό πηλό. 
  • Τα δέχομαι μόνο όταν θέλουμε να φτιάξουμε πολλές δημιουργίες και πιέζει ο χρόνος (πχ για ένα Φιλανθρωπικό bazaar), αλλά κι αυτό μετ'επιφυλάξεως.
  • Οι μαθήτριές μου όμως στα σεμινάρια, όταν πήγαν να πάρουν τα υλικά τους, τρελάθηκαν με τα διάφορα κουπ πατ και καλούπια που είδαν κι αν δεν τις είχα συγκρατήσει θα είχαν αγοράσει τέτοια ποσότητα που θα ανοίγαμε εργοστάσιο. 
  • Ο σκοπός μας όμως, δεν ήταν να κάνουμε εργοστάσιο αλλά χειροποίητες μοναδικές δημιουργίες. 
  • Έτσι λοιπόν, αποφάσισα ότι αφού κουπ πατ θα ήθελαν, κουπ πατ θα τους έδινα, αλλά θα τα φτιάχναμε με τα χεράκια μας.
  • Πώς όμως; Όπως πάντα, η πρώτη μου σκέψη είναι κάτι που επαναχρησιμοποιείται γιατί γενικώς είμαι της ανακύκλώσης και της οικολογίας, κάτι που ήδη έχουμε ή κάτι που τέλος πάντων δε θα αγοράζαμε μόνο γι'αυτή τη χρήση
  • ΄Ετσι προέκυψε η ιδέα να φτιάξουμε τα κουπ πατ μας από εύκαμπτο μέταλλο. Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν οι μεταλλικές θήκες των ρεσώ, γιατί κόβονται εύκολα.
  • Αφού όμως θα παίρναμε ρεσώ για να χρησιμοποιήσουμε τις θήκες τους, τι θα τα κάναμε τα ρεσώ μετά; Να πάνε χαμένα; Ποτέ!!!
  • Έτσι ήρθε η ιδέα να φτιάξουμε στο πρώτο σεμινάριο του χριστουγεννιάτικου κύκλου,μαζί με τα κουπ πατ από τα χεράκια μας και θήκες για ρεσώ από πολυμερικό πηλό.
Αν θέλατε απλά να διαβάσετε πώς μου ήρθε η ιδέα μπορείτε να σταματήσετε την ανάγνωση εδώ. Αν όμως έχετε και κάποια περιέργεια για το πώς φτιάξαμε τελικά τα κουπ πατ διαβάστε τη συνέχεια γιατί η ιστορία δεν τελειώνει εδώ
  • Μετά από δοκιμές κατέληξα ότι για να σε βολέψει το μέταλλο του ρεσώ στο να φτιάξεις κουπ πατ πρέπει να'χεις κάνει τάμα στον Άγιο Φανούριο για να'ναι καλής ποιότητας.
  • Αποφάσισα λοιπόν,να στραφώ αλλού για αναζήτηση εύκαμπτου μετάλλου και στράφηκα στα κουτάκια από αναψυκτικά τα οποία με είχαν βγάλει ασπροπρόσωπη και όταν φτιάχναμε λαμπάδες με τα παιδιά
  • Αυτά μάλιστα, πίνεις τη σόδα σου, πλένεις το κουτάκι, κόβεις το πάνω και το κάτω μέρος και σου μένει ένα ωραιότατο εύκαμπτο μέταλλο για να φτιάξεις τα κουπ πατ σου. 
  • Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να σχεδιάσεις ή να τυπώσεις το σχέδιο που θες σε ένα χαρτί, να χρησιμοποιήσεις λίγο σύρμα πίπας σαν οδηγό και να τσακίσεις το μέταλλο με βάση το σύρμα πίπας. (αν δεν καταλάβατε αφήστε σχόλιο να φτιάξω σχετικό βιντεάκι στο κανάλι μου)
  • Στο σεμινάριο όμως δεν ήταν δυνατό να κάνουμε αυτή τη δουλειά. Με φαντάζεστε να πηγαίνω και να λέω στα κορίτσια: "πιες τη σόδα σου/πορτοκαλάδα/γκαζόζα/κάτι τέλος πάντων μονορούφι γιατί χρειαζόμαστε το κουτί για τα κουπ πατ;"
  • Ούτε μπορούσα να πιω εγώ δέκα σόδες για να μαζεύω τα κουτιά να τα πάω στο μάθημα!!(άσε που γενικά δεν πίνω σόδες, απλά χρησιμοποιώ τη λέξη γιατί ό,τι άλλο και να γράψω σε αναψυκτικό μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση κάποιας μάρκας)
  • Οπότε, αφού εξήγησα ότι γίνεται με ανακυκλώσιμα υλικά η εν λόγω κατασκευή και επανέλαβα καμιά δεκαριά φορές το μότο μου που έχουν βαρεθεί να το ακούνε "δεν πετάμε τίποτα" , έδειξα επιτέλους στα κορίτσια μου πώς φτιάχνουμε κουπ πατ με αλουμινόφυλλο (αυτό που χρησιμοποιούμε στα κοσμήματα)
  • Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε ακόμη και να ξεπατικώσουμε ότι σχέδιο κουπ πατ έχουμε για μπισκοτάκια για να το χρησιμοποιούμε στις κατασκευές μας με αυτοξηραινόμενο πηλό, με πολυμερικό πηλό, με πηλό χειροποίητο κλπ κλπ
Κι έτσι μείναμε όλοι ευχαριστημένοι και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
Μην ξεχνάτε ότι την Τρίτη στο επόμενο σεμινάριο σας περιμένω με τα αποξηραμένα πορτοκάλια σας, σας έχω γράψει αναλυτικά πώς να τα φτιάξετε με τα χεράκια σας !


12 Comments

avatar

Μου αρέσουν πολύ αυτά που φτιάχνεις αλλά τα βλέπω λίγο δύσκολα για να το τολμήσω....Ξέρω όμως να τα θαυμάζω!

avatar

Πολύ όμορφη ιδέα!
Ο πολυμερικός πηλός δίνει άπειρες δινατότητες, φαντασία να' χεις!
Δες τι έφτιαξά κι εγώ, ακολουθώντας οδηγίες φυσικά:
http://oneiropeioio.blogspot.gr/2013/11/blog-post_26.html
Φιλιά!

avatar

Τέλεια ιδέα Δέσποινα! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες :-)

avatar

Πολύ όμορφη ιδέα, και η χρήση των κουτιών από τα αναψυκτικά φοβερά χρήσιμη! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

avatar

Υπάρχουν και απλά πράγματα που μπορείς να φτιάξεις, από αυτά ξεκίνησα κι εγώ!! Πάντως αφού δηλώνεις και επίσημα θαυμάστριά μου, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ανοίξω ένα fun club!!!!Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο!!!!

avatar

πανέμορφα και εμπνευσμένα(δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα), έχω φτιάξει κι εγώ βάζα αλλά όχι Χριστουγεννιάτικα, αχ, δεν προλαβαίνω φέτος να φτιάξω όλα όσα θέλω!!!!!!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!

avatar

Αν τα φτιάξεις άφησέ μου λινκ να τα δω! Φιλιά!

avatar

Ευχαριστώ! Καλές γιορτές!!!!

avatar

Χαίρομαι που σας άρεσε!!!!Φιλάκια!

avatar

Πραγματικά με έχει σώσει σε πολλές κατασκευές αυτή η χρήση των κουτιών! Φιλιά κι από μένα!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment