-->

Type something and hit enter

On
Όπως σας είχα ενημερώσει στην έναρξη του 2ου κύκλου θα είχαμε κεράσματα και αναψυκτικά, φυσικά όλα χειροποίητα. Ο μπουφές μας πριν αδειάσει έδειχνε κάπως έτσι :


Επειδή πολλές κοπέλες μου ζήτησαν τις συνταγές , αποφάσισα να φορέσω για μια μέρα την ποδιά της μπλογκομαγείρισσας και να σας αποκαλύψω τα μυστικά μου!



 Τα μπισκοτάκια είναι από τις λίγες συνταγές που ακολούθησα "πιστά" με δύο μόνο παραλλαγές. Πρόσθεσα βανίλια στη ζύμη και από πάνω άπλωσα κουβερτούρα. Είναι ταμπισκότα χωρίς αυγό από τις συνταγές της παρέας και τα συστήνω ανεπιφύλακτα είναι από τα νοστιμότερα μπισκότα που έχω φτιάξει. Α, και αντί για βούτυρο έβαλα φυτική μαργαρίνη γιατί τα ήθελα νηστίσιμα.

Αυτό που είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία ήταν το δροσερό γλύκισμα με το γιαούρτι στο οποίο χρησιμοποίησα τρίμματα μπισκότου και δημητριακά ανακατεμένα με ελάχιστο λιωμένο βιτάμ και σταγόνες κουβερτούρας και για τη μους με γιαούρτι και κακάο ακολούθησα αυτή τη συνταγή  με τη διαφορά ότι αφού έκανα όλα όσα λέει η συνταγή μετά την  έβγαλα απ'το ψυγείο και αραίωσα με λίγο εβαπορέ γάλα όπου είχα προσθέσει ζάχαρη για να πετύχω τη γεύση και την υφή που ήθελα.

 Επίσης έφτιαξα μάφινς με μήλο και καρύδια για τα οποία δε μπορώ να σας δώσω συνταγή ακριβώς γιατί έκανα τη βασική συνταγή για μάφινς με μερικές προσθαφαιρέσεις. Η βασική συνταγή είναι αυτή και τη βρίσκω πολύ καλή.
Τέλος , αυτό που εγώ ευχαριστήθηκα περισσότερο ήταν το σπιτικό φρουτοποτό . Η συνταγή είναι και πάλι από τις συνταγές της παρέας  μόνο που δεν πρόσθεσα φύλλα μέντας γιατί δε μου αρέσει η μέντα ούτε πάγο. Πάντως έγινε ένα πολύ ωραίο κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ , πάρα πολύ γευστικό και δροσιστικό, θα τα ξαναφτιάξω σίγουρα χειμώνα ή καλοκαίρι και μπορεί να προσθέσει και λίγη βοτκίτσα ή ρούμι που πιστεύω θα του πηγαίνει.
Φυσικά στο μπουφέ υπήρχε καφές (πάντα προσφέρουμε καφέ στα σεμινάρια,η δασκάλα -εγώ- δε ζει χωρίς καφέ) και τσάι με γεύση λεμόνι!
Απ'ό,τι κατάλαβα άρεσε σε όλους και πολύ το ευχαριστήθηκα που δεν έμεινε σχεδόν τίποτα (αν εξαιρέσεις τα μπισκότα που είχα φτιάξει ένα τόνο γιατί τα καταναλώνουμε και σπίτι)
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τα σεμινάριά μας δες τι υλικά πρέπει να έχεις μαζί σου στο Χριστουγεννιάτικο κύκλο. Για να δεις τι έχουμε φτιάξει μέχρι στιγμής, ρίξε μια ματιά εδώ 
Έχω υποσχεθεί ανάρτηση για το πώς να αποξηράνεις πορτοκάλια σπίτι, δεν το έχω ξεχάσει, θα είναι σύντομα έτοιμη!

1 Comments:

avatar

Πάντα να περνάτε όμορφα.
Φιλάκια ...

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment