-->

Type something and hit enter

On
Καλησπέρα, αγαπημένες!
Σήμερα θα σας δείξω ένα ακόμη polymer clay cane που φτιάξαμε στο σεμινάριο της προηγούμενης Τετάρτης. Είναι ένα animal print cane και συγκεκριμένα leopar. Με αυτό το cane μπορείτε να φτιάξετε πολύ όμορφες χάντρες και να έχετε τα δικά σας μοναδικά animal print κοσμήματα!  (Φωτογραφίες από το προηγούμενο σεμινάριο μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου στο fb)

Ακολουθήστε τις οδηγίες και αν δυσκολευτείτε κάπου μη διστάσετε να μου αφήσετε ένα σχόλιο, θα χαρώ να βοηθήσω!

Υ.Γ. Αύριο Τετάρτη 13 Μαρτίου στις 6 μμ σας περιμένω στη ΧΕΝ Κομοτηνής (Σαμοθράκης 14) για να φτιάξουμε πολύχρωμα λουλούδια της άνοιξης!

15 Comments

avatar

Πω πω είναι φοβερά!!
Κάθε φορά είσαι και μια έκπληξη!!
Μπράβο σου!

avatar

Για άλλη μια φορα, πολύ ωραίο και κατατοπιστικό το tutorial! Μπράβο, συνέχισε έτσι!

avatar

Πολύ κατατοπιστικές οδηγίες και το αποτέλεσμα πολύ όμορφο.

avatar

Δέσποινα εμείς που δεν έχουμε fb δεν μπορούμε να δούμε τις οδηγίες; Οι χάντρες φαίνονται πολύ όμορφες.Καλό βράδυ!

avatar

Σ'ευχαριστώ πολύ! Το σχόλιό σου μου έφερε ένα μεγάλο χαμόγελο!

avatar

Να'σαι καλά! Χαίρομαι που είναι κατανοητό γιατί είχα μια ανησυχία ως προς αυτό!

avatar

Σ'ευχαριστώ πολύ, καλή μου! Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!

avatar

Δεν έχω γράψει κάπου τις οδηγίες , μέσα από τις εικόνες σε αυτή την ανάρτηση τις βλέπετε! Στο fb είναι άλλες φωτογραφίες από το σεμινάριο απλώς!

avatar

Ευχαριστούμε, Δέσποινα! Βγαίνουν όντως πανέμορφα. Φιλάκια!

avatar

Είναι πολύ όμορφα
Θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή
Φιλάκια ...

avatar

Βρε κοριτσια το ομορφα πραγματα κανετε!!!!
Για ελατε να μας κανετε ενα σεμιναριο εδω στην Βεροια...
Τι κριμα να μην εχει καπου να παμε να παρακολοθησουμε.
Ειναι απιθανα ολα!!
Αννα

avatar

Πάρα πολύ όμορφα έγιναν!!!

avatar

Τέλεια έγιναν κοριτσάρα μου!!!! Ευχαριστούμε για το tutorial!!! Φιλακια πολλά!!!!

avatar

..Kαλησπερα Δεσποινα να σαι καλα ματια μου..προλαβαινεις..θα χαρουμε πολυ να μας στειλεις τους θυσαυρους σου..γραψε μου στο μαιλ..mlefkopoulou@yahoo.com θα τα πουμε απο κει..Ευλογημενη Σαρακοστη..σε φιλω

avatar

..Δεσποινακι να σαι καλα..το μαιλ μηπως το γραφεις λαθος..και μενα μου τυχε..ειναι το καινουργιο..mlefkopoulou@yahoo.com ...καλο σου απογευμα..σε φιλω

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment