-->

Type something and hit enter

On


Καλημέρα αγαπημένες! Σ'αυτό το βίντεο μπορείτε να δείτε πώς να φτιάξετε ένα lemon cane με πολυμερικό πηλό, όπως φτιάξαμε στο τελευταίο σεμινάριο. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να φτιάξετε πορτοκάλι, μοσχολέμονο (lime), γκρέιπφρουτ και γενικά όλα τα εσπεριδοειδή, αρκεί να χρησιμοποιήσετε τα κατάλληλα χρώματα.
Για το λεμόνι: Fimo soft white, fimo effect transperent yellow , fimo soft lemon
Για το πορτοκάλι: Fimo soft white, Fimo effect pastel peach or transperent orange, fimo soft tangerine
Για το γκρέιπφρουτ: Fimo soft white, fimo soft sun flower, fimo soft rasberry
Για το μοσχολέμονο: Fimo soft apple green, fimo soft tropical green, Fimo soft white
Την επόμενη φορά θα φτιάξουμε αχλάδια και μήλα. Σας περιμένω την επόμενη Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 6 μμ, Σαμοθράκης 24. Τα χρώματα που θα χρειαστείτε είναι : κόκκινο, sahara, ανοιχτό πράσινο, καφέ και ελάχιστο κίτρινο. Μέχρι τότε φιλιά πολλά!

6 Comments

avatar

Αχ αυτό το λεμόνι! Το είχαμε κάνει με τη φίλη μου και παιδευτήκαμε τόσο μα τόσο, αλλά το αποτέλεσμα δικαιώνει!

avatar

Απίστευτο!!!! Τα έβλεπα αυτά τα εσπεριδοειδή συχνά αλλά δεν μου είχε πάει το μυαλό πώς φτιάχνονται!!! Σ' ευχαριστούμε που το μοιραστηκες μαζί μας!!!
Σίγουρα θα φτιάξω με την κόρη μου με την πρώτη ευκαιρία!!! Καλή εβδομάδα Δέσποινα!!!! Φιλιά!!!

avatar

Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με τον πηλό αλλά όταν το κάνω θα είσαι σίγουρα ο οδηγός μου.

avatar

Τι τέλειο που είναι!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment