-->

Type something and hit enter

On


Σε αυτό το βίντεο χρησιμοποιώντας φωτογραφίες από το χθεσινό σεμινάριο σας δείχνω βήμα-βήμα πώς μπορείτε να φτιάξετε  το βασικό flower cane με την τεχνική millefiori. Στη συνέχεια των σεμιναρίων θα δείτε και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά, καθώς έχουν πάρα πολλές χρήσεις στη δημιουργία κοσμημάτων και τη διακόσμηση αντικειμένων.Περισσότερες φωτογραφίες από το σεμινάριο ,για να δείτε τι άλλο φτιάξαμε χθες θα ανεβάσω σύντομα στη σελίδα μου στο FB

Σας περιμένω στο επόμενο σεμινάριο την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου στις 6 μμ , στη Χεν Κομοτηνής (Σαμοθράκης 14). Θα φτιάξουμε, κατόπιν απαίτησης των "μαθητριών" μου , φράουλες, μανιτάρια και κουκουβάγιες! Τα χρώματα που θα χρειαστούμε είναι κόκκινο,άσπρο,καφέ και μαύρο. Νομίζω ότι τα κορίτσια μου κουράστηκαν λίγο με τα canes κι έτσι θα συνεχίσουμε με millefiori τη μεθεπόμενη φορά!

A, δε σας είπα! Ανέβασα καινούρια πραγματάκια στο etsy !Για μπείτε να τα δείτε και να μου πείτε τη γνώμη σας! (κάθε σχόλιο προς βελτίωση δεκτό!)

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε σας στέλνω τα φιλιά μου!


11 Comments

avatar

Πολύ όμορφα Δέσποινα...θέλω να φτιάξω τέτοια λουλούδια..το πότε δεν ξέρω!!...Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!Τα πραγματάκια σου τέλεια...πολύ γλυκούλια!!!Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!!!!

avatar

Είναι πολύ όμορφα πραγματικά.
Φιλάκια ...

avatar

Δε φαίνεται πολύ δύσκολη η διαδικασία... Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!! Πολλά φιλιά!!

avatar

Καλή χρονιά Δέσποινα !! Πολύ όμορφα είναι τα millefiori!!!!

avatar

ααα θα πρεπει να τα δοκιμασω..ομορφα πολυ

avatar

Καλή Χρονιά κορίτσι!!!Τί ομορφα τα λουλουδάκια σας!!!Τόση υπομονη δεν έχω...!

avatar

καλή χρονιά και από εμένα!! είναι υπέροχα..και σίγουρα θα το δοκιμάσω!

avatar

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 2013 ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

avatar

ετσι μπραβο να δημιουργουμε για να σωθουμε

avatar

Τα είδα πάνω στα βαζάκια και χάρηκα! Πολύ ωραία και ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

avatar

Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Τα έβλεπα αυτά, αλλά δεν είχα ιδέα πως φτιάχνονται! Πάω να ξεθάψω τον πολυμερικό πηλο μου φαίνεται...

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment