-->

Type something and hit enter

On
Συνεχίζουμε την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα με στολίδια που μπορείτε να φτιάξετε μόνες σας ή μαζί με τα παιδιά σας. Τον "πηλό" αυτό για τα στολίδια τον είδα στο in mycloset  (επισκεφθείτε το , η Άννα δίνει κι άλλες συνταγές για στολίδια από ζύμες) και αποφάσισα να φτιάξω στολιδάκια. Μια άλλη συνταγή για ζύμη στολιδών δίνει και η Λαμπρινή. Εγώ ωστόσο αναζητούσα την πιο εύκολη και οικονομική απ 'όλες αυτές τις προτάσεις και διάλεξα τη ζύμη με το σαμπουάν.
Για να δούμε λοιπόν τι υλικά χρειάστηκα για μία δόση που μου έβγαλε περίπου 22 μεσαία στολίδια
  • 2 κούπες αλεύρι
  • 1 κούπα σαμπουάν
Ανακάτεψα τα υλικά να ενωθούν μέχρι να γίνει ένα μέτριο προς σφιχτό ζυμάρι .
 Άνοιξα σε φύλλο πάχους περίπου μισού εκατοστού (για να κάνω περισσότερα στολίδια και για να στεγνώσουν πιο γρήγορα) 
Έκοψα σχέδια με κουπ πατ (όχι τα ίδια που κάνω τα κουλουράκια μου, αυτά που χρησιμοποίησα τώρα τα έχω μόνο για χρήση με πηλό).
Τα άφησα να στεγνώσουν γυρνώντας τα κατά διαστήματα από την άλλη πλευρά. Σε δύο μέρες ήταν εντελώς στεγνά και σκληρά.
Έβαψα με ακρυλικά και αφού στέγνωσαν πέρασα κορδόνι για να τα κρεμάσω στο δέντρο!









Tips and Tricks!

Μετά τη δοκιμή μου και τη δική μου εμπειρία έχω να σας πω μόνο ότι επειδή μαζεύουν λίγο τα στολιδάκια στο στέγνωμα καλό είναι να κάνετε τρυπούλες με τα μεγαλύτερα και όχι τα συνηθισμένα καλαμάκια για να μην δυσκολευτείτε αφού στεγνώσουν να περάσετε το κορδόνι.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε το σαμπουάν με αφρόλουτρο αλλά σε αυτή την περίπτωση λόγω διαφορετικής σύστασης η ζύμη τραβάει περισσότερο αλεύρι (περίπου μισή κούπα) και το ζυμάρι γίνεται πιο μαλακό, άρα μαζεύει και περισσότερο.
Μπορείτε αν δε θέλετε να τα βάψετε, να χρησιμοποιήσετε χρώματα ζαχαροπλαστικής. Ανακατέψτε το χρώμα με το σαμπουάν για να ομογενοποιηθεί στο ζυμάρι. Για να κάνετε "σχέδια" προσθέστε κι άλλο χρώμα καθώς ζυμώνετε.   Ελπίζω να σας άρεσαν τα στολιδάκια μου. Καλή επιτυχία αν αποφασίσετε να τα φτιάξετε! Αν έχετε φτιάξει στολίδια από "ζύμες" ή χειροποίητα με άλλο τρόπο, αφήστε μου το λινκ να έρθω να τα δω!














Μ'αυτή την ανάρτηση συνεχίζουμε την Αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα μαζί με το ιστολόγιο Everyday happy home

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής


10 Comments

avatar

Ζύμη με σαμπουάν;Πολύ πρωτότυπο!!!

avatar

Συμφωνώ! Με αλάτι ξέρουμε, αλλά με σαμπουάν;! Πρωτότυπο και χρήσιμο για τα μικρά χεράκια. Φιλάκια, Δέσποινα, καλή Κυριακή!

avatar

Καλημέρα! Κι εγώ ήξερα για ζύμη από αλεύρι,νερό και αλάτι για κατασκευές.Πρωτότυπη ιδέα το σαμπουάν.Να υποθέσω ότι τα στολιδάκια θα μοσχομυρίζουν.Θα το δοκιμάσω.Καλή εβδομάδα.

avatar

όντος πρωτότυπη τεχνική, και σίγουρα αρωματική! φιλάκια!!

avatar

τι πρωτότυπη συνταγή! Έγιναν πολύ όμορφα!
kathy by anthomeli

avatar

Πολύ όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

avatar

πολύ πρωτότυπη ιδέα κι έξυπνη!!!
Μου αρέσουν τα στολίδια!!!
Καλή σου βδομάδα!!
Φιλάκια πολλά!!!

avatar

Αν μυρίζουν τόσο ωραία όσο τα σαμπουάν, τότε σίγουρα η ζύμη αυτή έχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τις κλασικές αλατιού-αλεύρου.....Πολύ όμορφα, Δεσποινάκι!!

avatar

Πολύ ωραία σου βγήκαν!!!!Να σου πω την αλήθεια κι εγώ τη δοκίμασα, αλλά απέτυχε...παταγωδώς! Δεν ξέρω αν έφταιγε το σαμπουάν, αλλά έριχνα extra αλεύρι, ξαναέριχνα και με τίποτα δεν ξεκολλούσε όυτε από τα χέρια, ούτε από το μπολ!Σε καμία περίπτωση, δεν κατάφερα να τα πλάσω, πόσο μάλλον να κάνω τα σχεδιάκια με κουπάτ! Άστα...

avatar

ego ftiaxno zymh me aleyri, maizena, gala swmatos, ligo lemoni, ligo ladi (somatos h fagitou)

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment