-->

Type something and hit enter

On
Η συμμετοχή μου στην πρόσκληση της Άννας για την Αγαπημένη μας Χριστουγεννιάτικη κατασκευή είναι Χριστουγεννιάτικα σουβέρ με decoupage και τεχνική της χαρτοπετσέτας! Αναλυτικές οδηγίες για να φτιάξετε κι εσείς θα βρείτε στο βιντεάκι που ετοίμασα! Ελπίζω να είναι ένα καλό tutorial για αρχάριες, όπως κι εγώ εξάλλου!  Πρόκειται για μια κατασκευή που μπορεί να γίνει και μαζί με τα παιδιά και επίσης είναι ένα πολύ χρηστικό και οικονομικό  χριστουγεννιάτικο δωράκι!Επίσης μια άλλη ωραία ιδέα για σουβέρ είναι και τα χριστουγεννιάτικα σουβέρ από παλιά cd που σας είχα δείξει παλιότερα




Υ.Γ. 1 Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για το σεμινάριο "Κοσμήματα και μινιατούρες από πολυμερικό πηλό" . Την Τετάρτη που μας έρχεται θα φτιάξουμε Χριστουγεννιάτικα κοσμήματα και μινιατούρες με βασικό θέμα το ρόδι! Πείτε το και στις φίλες σας!
Υ.Γ. 2 Οφείλω να ευχαριστήσω τη φίλη μου Κωνσταντίνα που η συμβολή της για τη δημιουργία του βίντεο που είδατε ήταν καταλυτική!

6 Comments

avatar

Πολύ κατατοπιστικό το βιντεάκι σου καλη επιτυχία στο σεμινάριο!!!

avatar

Πολύ ωραίο βιντεάκι!!!
Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!
Φιλάκια!!

avatar

Οι οδηγίες στο βιντεάκι πολύ κατατοπιστικές και τα σουβέρ πολύ όμορφα. Μακάρι να ήμουν κοντά για να παρακολουθήσω τα σεμινάρια...
Καλή εβδομάδα!

avatar

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΟΥΒΕΡ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΡΙΕΣ!!!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΠΟΛΥΜΕΡΙΚΟΣ ΠΗΛΟΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!1

avatar

Ευχαριστούμε και για το βιντεάκι! Ωραία γίνανε!
Kathy by anthomeli

avatar

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ tutorial ! Δεν είχα ιδέα, πώς δουλεύεται το ριζόχαρτο ! Φαντάζομαι τί θα κάνετε στα σεμινάρια ! Άν ήμουν κοντά, θα σου είχα σίγουρα μπαστακωθεί !!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment