-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.

Μια πρώτη γεύση για το πώς περάσαμε πήρατε από τη Μπέτυ, αλλά θέλω κι εγώ να πω μερικά πράγματα. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες να σας δείξω, αλλά πιστέψτε με ήταν ένα σκηνικό εξαιρετικής αισθητικής, ο χώρος έγινε πανέμορφος με τις δημιουργίες όλων των κοριτσιών.




Προσωπικά ένιωθα σαν σε πενταήμερη :γέλια,φωνές,χαρές,συζητήσεις ατελείωτες αλλά και κούραση πολλή. Αυτή η κούραση σε συνδυασμό με τη ζέστη μου στέρησε το πάρτυ μετά το τέλος της πρώτης μέρας αλλά επιφυλάσσομαι για τα επόμενα!
Οι παρουσιάσεις που έγιναν ήταν πραγματικά μαθήματα : αναλυτικές, επεξηγημετικές με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Με κριτήριο καθαρά τα δικά μου ενδιαφέροντα (με τι ασχολούμαι και τι μπορώ να κάνω) βρήκα πιο άμεσα εφαρμόσιμα αυτά που μας έδειξε με απίστευτη φρεσκάδα η Βασιλική(παλαίωση) ,με μεγάλη εμπειρία η κυρία Βέτα (κερί) και φυσικά η δασκάλα μου Ασημίνα (one stroke).
Φυσικά δε μπορώ να μην αναφερθώ
και στην Αμελί που μας εξήγησε τη χρήση του υγρού γυαλιού,στην Πέπη που μας έδειξε πώς να διακοσμούμε σαγιονάρες,στη Μάγια,στη Ρομπέρτα Μαρόνε,στη Βαρβάρα από τις Μορφές που έδωσαν μια ξεχωριστή νότα στο bazaar μας. Και φυσικά εκτός από την ξεχωριστή νότα οι τέσσερις τελευταίες κυρίες μοίρασαν και πολλά δώρα!
Το ευχάριστο ήταν ότι συγκεντρώσαμε πολλά πράγματα για το χαριστικό μας παζάρι που θα δοθούν σε ανθρώπους που τα χρειάζονται και ο κουμπαράς για το χαμόγελο του παιδιού δεν πήγε πίσω.
Κάνοντας μια μικρή αποτίμηση του τι συνέβη μπορώ να πω πως οι άνθρωποι που γνώρισα,οι γνώσεις που πήρα και έδωσα, όλα αυτά με κάνουν να αισθάνομαι πιο γεμάτη μετά από αυτό.
Και θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους βοήθησαν ή συνέβαλαν με οποιοδήποτε τρόπο στο να ζήσουμε αυτή την εμπειρία!Γιατί άξιζε τον κόπο και την κούραση 1000% .

5 Comments

avatar

μπραβο για το ωραια κερια που κανεις
συγχαρητηρια που περασες τοσο καλα
σε περιμενω στον διαγωνισμο μου αν θες

avatar

Είμαι χαρούμενη που σε γνώρισα Δέσποινα, είσαι ένα αξιόλογο κορίτσι, ευγενικό, γλυκό και χαρούμενο!!! Εύχομαι να ξανασυναντηθούμε και σε άλλες τέτοιες γιορτές!!

avatar

Δεσποινάκι πάντα τέτοια!
Σμίξατε με την άλλη Κυρία απο πάνω!ποιός στη χάρη σας...

avatar

Μπράβο, μπράβο!!!Πάντα τέτοια να συμβαίνουν ανάμεσά μας!!

avatar

Μπράβο βρε κορίτσια!!! Πολύ χαίρομαι που περάσατε όμορφα!! Ελπίζω σε επόμενο bazaar να καταφέρω να έρθω! :)

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment