-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.
Όταν είδα αυτό το παιχνίδι στα blogs, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν η ταινία. (Αν δεν την έχετε δει, να το κάνετε! Είναι πολύ σπουδαία και ενδιαφέρουσα ταινία κατά τη γνώμη μου.)
Το δεύτερο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι θέλω κι εγώ να παίξω.
Πήρα λοιπόν τη σκυτάλη από τη Vana και να'μαι .
Οι κανόνες είναι πλέον γνωστοί. Οι 5 πρώτοι που θα αφήσουν το σχόλιό τους κάτω από αυτή την ανάρτηση θα λάβουν από μένα ένα χειροποίητο δωράκι μέσα στο 2011 με την υποχρέωση να κάνουν κι εκείνοι το ίδιο για άλλα 5 άτομα.
Ξέρω ότι πολλές φίλες έχουν ήδη πάρει μέρος στο παιχνίδι αλλά είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν ακόμα κάποιες που δεν πρόλαβαν. 90 ιστολόγια με κατασκευές είναι στη λίστα ιστολογίων μου-και ποιος ξέρει πόσα άλλα υπάρχουν ακόμη που δεν τα'χω εντοπίσει- δεν είναι δυνατόν λοιπόν να'χουν παίξει όλοι! Σας περιμένω!

9 Comments

avatar

Πρώτη; Ωραία! I will pay it forward αν και ακόμα δεν ξέρω πολύ κόσμο :)

avatar

wow!!! να μαι κι εγω δευτερη!!!!
καλη εβδομαδα!!

avatar

Δεν θέλω να στενοχωριέσαι,θα ήθελα πολύ ένα δωράκι απο τα χεράκια σου όμως συμμετέχω και σε ένα ακόμη pay it forward πειράζει? άν όχι θεώρησέ με συμμετέχουσα ,αν ναι διέγραψε το σχόλιό μου,φιλάκια!

avatar

Δεσποινακι μου κι εγω συμμετεχω σ'ένα ακόμα p.i.f., έχω κερδίσει πρόσφατα κι ένα δωράκι από'σένα, δεν ξέρω αν πειράζει να συμμετάσχω κι εδώ. Αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα μετά χαράς! (αλλιώς διέγραψε το σχόλιό μου)Φιλάκια πολλά!!!

avatar

Όλες οι συμμετοχές είναι έγκυρες φυσικά!
(πώς σας ήρθε ότι θα διέγραφα τα σχόλιά σας;;;;;)
Σας παρακαλώ να μου στείλετε μέιλ με τα στοιχεία σας(Marie τα δικά σου τα έχω)για να σας στείλω τα δωράκια (μόλις αποφασίσω τι θα είναι βέβαια!)

avatar

Ει,είμαι κι εγώ εδώ.Παίξτε με κι εμένααα!!!!

avatar

Σε παίζουμε κι εσένα βρε!
Νάντια μου,στείλε μου κι εσύ τα στοιχεία σου, το μέιλ μου θα το βρείτε πολύ εύκολα στο προφίλ μου!

avatar

Καλημέρα και απο μένα,μόνο μην στενοχωριέσαι.....γιατί να μην σε παιζουμε....Να είσαι καλά και πάντα όμορφες δημιουργίες!!

avatar

Βικτωρία,αν θέλεις να λάβεις το δωράκι στείλε μου τα στοιχεία σου,δυστυχώς δεν έχω άλλο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου,δε βρήκα κάποιο μέιλ στο προφίλ σου.

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment