-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.
Ναι, το ξέρω ότι πέρασε του Αγίου Βαλεντίνου (εδώ πέρασε κι η Τσικνοπέμπτη...) αλλά κι εσείς πλέον ξέρετε ότι όσον αφορά φωτογραφίες έχω μια μικρή χρονοκαθυστέρηση (βγάλε φωτογραφίες,πέρασε φωτογραφίες στο πισι,κόψε τις φωτογραφίες στο φώτοσοπ γιατί αλλιώς δεν μπορείς να τις ανεβάσεις στο μπλογκ, ε, είναι μια διαδικασία που μου παίρνει μέρες...)
Γι αυτό,λοιπόν, τώρα θα σας δείξω τι έφτιαξα για του Αγίου Βαλεντίνου.Τα "κουτάκια" που θα δείτε περιείχαν τα δωράκια που χάρισα εκείνη τη μέρα (τα είδα σε κάποιο από τα δικά σας μπλογκ και είμαι ασυγχώρητη που δε θυμάμαι ποιο είναι, γιατί είναι πολύ καλή ιδέα και εύκολη και αξίζει να δείτε το πρωτότυπο και όχι τη δική μου απομίμηση).Επίσης να πω ότι τα έφτιαξα με τα χαρτιά που είχα κερδίσει σε έναν παλιό διαγωνισμό της Ανεράιδας.
Το κεράκι σε σχήμα καρδιάς είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα του πάθους, είναι πολύ απλό όπως βλέπετε,αλλά το σχήμα και το χρώμα νομίζω ότι τα λένε όλα.Δυστυχώς η φωτογραφία δε λέει τίποτα,καθώς το αδικεί κατάφωρα,αλλά δε με παίρνει να βγάλω άλλη γιατί η μικρή χρονοκαθυστέρηση που λέγαμε θα γίνει μεγάλη (και γιατί το έβγαλα πολλές φωτό ήδη αλλά δεν είναι και πολύ διαφορετικές από αυτήν αφού ο φωτισμός ήταν ο ίδιος)
Και μιας και τελείωσα με τις γιορτές που πέρασαν να περάσω σε αυτές που έρχονται και με τη σειρά μου να σας ευχηθώ καλές Απόκριες!


Υ.Γ Μην ξεχνάτε το Pay it Forward, 3συμμετοχές είναι ακόμα ελεύθερες και αν παραμείνουν ελεύθερες για πολύ θα αρχίσω να πιστεύω ότι δε με παίζετε και θα κλαίω....σοβαρολογώ!

8 Comments

avatar

Πολύ πολύ ωραίο το κερί - καρδούλα! (Και είναι πάντα επίκαιρο!) Λυπάσαι να τ'ανάψεις για να μη χαλάσει!!! Καλή σου μέρα Δέσποινά μου!

avatar

Τέλειο το κέρι!!και το χρώμα η αγαπημένη μου απόχρωση του κόκκινου!
Καλημέρα!!

avatar

Πανέμορφο το κερί!!!!!! Τυχερος ο λαβόν!!!!!!!!!!

avatar

Πολύ όμορφο το κερί! Με έτοιμο καλούπι το έκανες ή αυτοσχέδιο;
Οσο για το παιχνίδι,προκειμένου να στεναχωριέσαι συμμετέχω, κι ο,τι βρέξει ας κατεβάσει.
Φιλιά και Καλές Απόκριες!

avatar

Οι καρδιές είναι πάντα επίκαιρες και μου αρέσουν πολύ! Το κερί είναι πολύ ωραίο. Τέλειο!!!

avatar

Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Χαρούλα μου,είναι με έτοιμο καλούπι !
Xαίρομαι πολύ που συμμετέχεις στο παιχνίδι,μην μου στείλεις τα στοιχεία σου,τα έχω ήδη,θα σου πω σε mail πώς έφτασαν στα χέρια μου!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment