-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.

Αριστερά: Πήλινο γούρι σε σχήμα πετάλου διακοσμημένο με κορδέλα και μεταλλικά στοιχεία.Δυστυχώς η φωτογραφία είναι θολή, αν καταφέρω να βγάλω καλύτερη θα σας το δείξω. Αυτό το γούρι έχω κρεμάσει έξω από την πόρτα του σπιτιού.
Δεξιά:Πήλινο γούρι σε σχήμα πετάλου διακοσμημένο με κορδέλες,φιόγκο και μεταλλικά στοιχεία.

12 Comments

avatar

Πανέμορφα τα γούρια σου!!! Εύχομαι να σου φέρουν πάνω από όλα υγεία και ότι άλλο ποθείς!!
Καλά Χριστούγεννα!!!!

avatar

Yπέροχα κι αυτά Δέσποινα!!!! Μου αρέσει πάρα πολύ το πέταλο και πιστεύω οτι έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά ειδικά σε αυτό με την κορδέλα περασμένη επάνω του!!!

Φιλιαααααααα

avatar

Νάσαι καλά και του χρόνου, ναχεις υγεία και να μοιράζεις χαρά και δημιουργίες απο τα χεράκια σου σ όλους και σε μας!!!

avatar

Πολύ όμορφα!!
Καλά Χριστούγεννα! & Χρόνια Πολλά!

avatar

Πολύ όμορφα. Σου εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά!

avatar

Υπέροχα τα γουρια σου!!!Σου ευχομαι να περασεις καλά και χαρουμενα Χριστουγεννα!

avatar

Όμορφα τα γούρια σου Δέσποινα και εύχομαι να ΄ναι τυχερά γι΄αυτούς που θα τα αποκτήσουν!!
Να ΄σαι πάντα καλά, να περάσεις πολύ όμορφα τις άγιες αυτές ημέρες με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!
Και του χρόνου!!

avatar

Καλημέρα Δέσποινα! Ό,τι φτιάχνεις είναι φανταστικό με μεράκι και καλό γούστο!!! Μπράβο σου!!! Σου εύχομαι ολόψυχα καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα εν Χριστώ!

avatar

Πολύ όμορφα τα γούρια σου! Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και χαρά!

avatar

Ειρήνη,σ'ευχαριστώ πολύ, Χρόνια Πολλά!
Μαρία, κι εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου!
Χαρά μου, σ'ευχαριστώ πολύ,μακάρι!
Chris,επίσης,να'σαι καλά!
Νέμεσις,να'σαι καλά,ευχαριστώ και ανταποδίδω!
Demi,σ'ευχαριστώ και αντεύχομαι για την Πρωτοχρονιά!
Μπέτυ μου,σ'ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι που σ'άρεσαν, σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου Χαρούμενες γιορτές με πολλή αγάπη και χαρά !
Έφη,σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις θερμές ευχές.Χρόνια Πολλά!
Φύρδην-μύγδην,να'σαι καλά, Χρόνια Πολλά! (τέλειο το λινκ)
Dorothy,σ'ευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές!
Δημιουργία, να'σαι καλά!Χρόνια Πολλά!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment